onsdag 8. august 2007

Rockin' Girl Blogger



Koselig å være nominert og ikke minst at andre liker det jeg lager. Jeg har blitt nominert av Syersken og Anne-Grethe.
"Rocking girl blogger" er en måte å anbefale blogger en liker å besøke.
Når en så er nominert, skal en nominere 5 kandidater. Det synes jeg er vanskelig men her kommer min liste:

Anne-Grethes Quiltblog: Hun er min største inspirator når "sytørken" siger inn. Hun er kreativ og lager mye flott. Vi liker mye av det samme. Anne-Grethe var den som fikk meg bitt av Quiltebasillen og som har lært meg opp både når det gjelder behandling av stoffer og ellers i livet. Hun er min storesøster. Klart en førsteplass.

Blåbærtua: En utflytta nordlending. Hun syr og strikker mye flott. Har en flott blogg som jeg er ofte innom.

Mokina: Syr mye fint og er også glad i AnnAKa sine mønster.

Nancys sting og ting: Nancy er fersk i bloggverden men langt fra fersk i syverden. Hun syr mye fint og lager også mønster.

Piece by Piece: Flott blogg med mye fint. Er stadig innom og kikker. Anne Heidi har også startet egen butikk for oss som er bitt av quiltebasillen, Lappemor.

Ingen kommentarer: