torsdag 5. juni 2008

"Løper og toalettmappe med paintstiks"


De to siste onsdagene har jeg vært på kurs med Ann Kanstad Johansen, "Lag dine egne stoffer med paintstiks". Morsomt og lærerikt kurs. Nå er de første produktene ferdige. Jeg sydde en løper med sirkelformede blokker hvor jeg brukte prøvelappene som sirkel. Restene av det ferdigmalte stoffet brukte jeg til en liten toalettmappe til meg selv.


På den andre onsdagen lagde vi et bilde med kinesiske hus. Dette stoffet ligger nå til tørk noen dager før jeg kan begynne med montering og quilting. Spennende.

4 kommentarer:

Anne-Grethe sa...

Du er rask å få ting unna! Løperen ble flott. Det var lurt å sy toalettmappe av "overskuddet" - får jeg lov å herme?

Inger sa...

Utrolig hvor flott dette ble. Jeg tror jeg kanskje må ha dette som sommersyssel. Ha ei fin helg.

LAPPEQURI sa...

Kjempe flott toalett mappe:-) Kjekt å ha laget stoffet selv en lur idee
Kos deg i fin været:-))

2ne sa...

Hei, flotte ting du har laget, dette ser spennende ut :-)