torsdag 24. juli 2008

Utmerkelse


Tusen takk Anne-Grethe for denne utmerkelsen. Som storesøster er du et supert forbilde.

The rules are as follows:
1. The winner can put the logo on his/her blog/
2. Link to the person you received your award from
3. Nominate at least 7 other blogs
4. Put links to those blogs on yours.
5. Leave a message on the blogs of the people you have nominated.

Jeg sender den tilbake til Anne-Grethe, hun er den som ga meg interessen for quilting og lappeteknikk. Hun var også den som fikk meg i gang med egen blogg.
I Tromsø quiltelag finnes to bloggere som syr mye pent og som jeg ofte besøker, Berit og Inger, de får herved hver sin utmerkelse.
Jeg er ofte innom bloggene til Berit fra Rognan og Tina, Blåbærtua, de har stadig flotte prosjekt på gang.
Det er vanskelig å velge når man skal dele ut utmerkelser fordi det er mange å velge mellom. De to siste jeg har valgt er Krealiv og Alma Merethe som begge har veldig delikate blogger og syr mye fint.

2 kommentarer:

Inger sa...

Tusen hjertelig takk. Jeg blir jo helt overveldet. Ha ei fin helg.

Alma Merethe sa...

Å tusen tusen takk. Det var veldig hyggelig av deg. Eg tar i mot utmerkelsen. Hyggelig at du liker meg og bloggen. Klæm fra Alma Merethe.