søndag 14. juni 2009

"Connys konvolutt"


Min kjære kollega gjennom alle mine 21 år på Nyfødt Intensiv skal nå gå av med AFP etter 40 år i samme avdeling. Det er en stor bragd.
Conny har vært med å bygge opp avdelingen og stått på for de minste og deres familier. I anledning overgangen til pensjonist ba hun alle sine kollegaer på sommerfest hvor hun disket opp med koldtbord, varmrøkt laks, villsvin og mye annet godt. En annen kollega, Ellen, avdelingens "propell" og apekatt, hadde en ide om at hilsningene til Conny kunne samles i en spesialprodusert konvolutt.
Denne har da jeg sydd. På bildene kan dere se baksiden av konvolutten og spesialdesignet frimerke på fronten. I tillegg var det adresselapp med navn og adresse på forsiden. Konvolutten er nå overlevert og hilsningene godt oppbevart.
Lykke til videre Conny, vi sees nok ved diverse anledninger.


9 kommentarer:

Anne-Grethe sa...

Denne blei virkelig flott, Mona. Du er veldig kreativ og tar alle utfordringer på strak arm.
Go' vakt til natta.

Inger sa...

Å for en flott gave dette var. :-)

Line Konstali sa...

Nydelig! Så rørende <3 Jeg hadde blitt stolt hvis jeg hadde fått noe sånt... <3

Velkommen til dette forumet: http://kreativmamma.norwegianforum.net/

Laila sa...

Ei flott gåve! Sikker på at mottakaren sette stor pris på denne.

Velkommen til min kreative verden sa...

Dette var gøy å se. Flott blogg og fine produkter du lager.

Jeg liker å se noen som er glad i symaskinen sin. Jeg skal følge med: )

Kjersti M sa...

Skjønn gave med masse gode tanker bak :-) Flott å få en sånn avsluning på yrkeskarrieren. Likte også Funny babies teppet ditt, tror jeg må innom Desire og legge mønsteret i handlekurven :-)

2ne sa...

Dette var en utrolig flott og artig avskjedsgave å få

Sissel sa...

Så fin og rørende gave dere gir..
"Frimerket" var til ettertanke over hvor skjørt livet er og samtidlig en tøff start noen får.. Dere gjør en kjempejobb.
Ha ei fin uke.
Sissel

Merete sa...

Kjempeflott gave, du har virkleig klart å gjøre denne personlig!