onsdag 11. juli 2007

"Sirkelpunger"


En gang i året, nærmere bestemt i november, bruker jeg å delta med egen salgsbod på julemesse og selger da endel av de produktene jeg syr gjennom året. Et av de populære produktene har vært disse sirkelpungene som er designet av Annie Eikenes. De er flotte presanger for både store og små. De kan brukes som sminkepunger, toalettmapper, penal osv. Nå er jeg igang med årets produksjon i ulike farger og quiltet på ulike måter. Sirkelpungene er 13cm høye og 23cm brede.

6 kommentarer:

Anonym sa...

Du har valgt flotte farger til disse mappene. Skjønner godt at de er populære. Hva heter boka mønsteret er hentet fra?

Elin sa...

Så fine dei er desse sirkelpungane dine! Eg har også sydd nokre slike, men har aldri vore heilt fornøgd. Må prøve på nytt...

Anonym sa...

Å, ja, disse er kjempeartige å sy! Denne boka av Annie Eikenes er en av mine favoritter. Blar stadig vekk i den og finner nye ideer. Liker veldig godt stilen hennes. Sirkelpungene dine er så forseggjort og fine!

Anonym sa...

Kjempeflotte disse sirkelpungene, jeg skulle jo prøve noen slike...håper det er ok at jeg linker til deg på bloggen min....ser forresten at jeg ligger på din...men nå har jeg ny blogg. Ha fortsatt fine sommerdager

Anonym sa...

Disse ble kjempeflotte, Mona, og en sikker vinner på messa. Skulle ønske jeg fikk til å sy glidelåsen like perfekt som deg!

Anonym sa...

Wow de var bare stilige, kjempe flotte farger du har brukt :D