søndag 8. juni 2008

"Mathildes sommerveske nr.2"


I morgen tidlig setter jeg kursen mot Ålesund og konferanse i forbindelse med jobb.
Den første Mathildes sommerveske som jeg sydde har allerede fått en ny eier og dermed måtte jeg sy en ny til meg selv. Hele formiddagen i dag har gått med og nå er veska klar til morgendagen.
Ann Kanstad Johansen lager flotte mønster som er lette å sy og nr 2 er alltid lettere enn nr 1.
Gleder meg til å besøke "Lappestua" i Ålesund.
Ha en god søndag videre. Nå må jeg dra på jobb.

8 kommentarer:

Inger sa...

Denne ble også flott. Nydelige farger på stoffene. Ha en god tur.

Anne-Grethe sa...

Nok en lekker veske! Holder på med min nå, må bare på jobb en tur først...God tur til Vestlandet.

Anonym sa...

Har sett så mange lekre eksemplarer av Mathildes sommerveske - tror jeg må bestille mønsteret og sy noen selv :-)
Titter innom siden din iblandt - mye flott, jeg blir så inspirert :O)
Ha en fin og sommerlig uke.

Nissestien sa...

Flott veske med fine farger. Jeg er ofte inne på siden din og synes du lager mye fint.
Det er godt å få inspirasjon og ideer. Problemet er å få tid til alt en har lyst å sy.

Karilla sin hobbyblogg sa...

Veska di ble kjempefin. Har kjøpt mønsteret, og stoffer til den, men har ikke fått sydd den enda. :-(
Ha en flott uke!

Simonetta sa...

Wow!!!Very beautiful quilt and the bag it has some beautiful colors. Compliments.Have a great week.

STRIKKEMOR(O) sa...

Nydeleg veske!!

Fingerbølla sa...

Der va den igjen, så den hos noen andre i dag. Den veska der e bare dødskulog så innmari søt liksom. GO SOMMAR T DEG:)