torsdag 21. august 2008

"The Festival of Quilts"

Hjemme etter en flott tur til europas største quiltefestival.
"The Festival of Quilts" er virkelig å anbefale. Noen herrer og tusenvis med damer i alle aldre med og uten ulike hjelpemidler for å ta seg frem (les: rullator, krykker, rullestoler etc). Forventningsfulle før dørene åpnes. Bussene gikk i schuttel-trafikk mellom hotellene og festivalområdet, NEC, Birmingham.


Mye flott å se på utstillingen både av store og små quilter.


Pundene skiftet eiere og Visa-kortene gikk varme. Her er stort sett det jeg handlet i løpet av de to dagene jeg var på festivalen. Utstyr og stoffer. Noe stod på handlelista men det ble "litt" i tillegg.


Vi bodde på hotell i Coventry som viste seg å være en fin by når vi endelig tok oss tid til å ta den i nærmere øyesyn. Siste kvelden i byen tok vi oss en runde og kikket på "Lady Godiva" og "Coventry cathedral". Noen små ekorn var veldig fotogene og stilte opp for oss som var turister.


Coventry cathedral ble bombet under 2. verdenskrig og det var bare ruinene som stod igjen.

5 kommentarer:

Anne-Grethe sa...

Kjempeflott presentasjon av turen vår. Takk for titten!

TIRIL SOL sa...

Dette var heilt sikkert en opplevelse.Ser du har fått handla litt og, alltid kjekt å "snope" litt på tur. Flott bilder både frå Birmingham og Kreta:-)

Alma Merethe sa...

Flotte bilder fra turen. Det må ha vært en opplevelse tenker eg.

Eg er innom for å si at det ligger noe til deg i min blogg..

Orlaug sa...

Å, det må vere fantastisk kjekt med ein slik tur, med so masse quilting å sjå. Trur kortet mitt hadde teke fyr, eg.
Ha ei god helg!

Litamora's Quilt & Design sa...

Dette var en inspirerende tur kan jeg tenke meg. Flotte bilder du har lagt ut:-) Har besøkt bloggen din og jeg må si du er en flittig sjel. Du verden hvor mye fint du har laget! Takk for titten:-)