torsdag 25. september 2008

"Ut på tur....."


Luftambulansen i Tromsø har fått nytt helikopter og dermed har også en ny transportkuvøse funnet veien til min avdeling på UNN.
Etter første tur med barn i kuvøsen meldte det seg et behov for et lite teppe som kan beskytte den lille for ubehagelig lys. Teppet måtte ikke dekke til diplayet oppe på kuvøsen fordi dette må være tilgjengelig.
Jeg gikk i gang med oppgaven, målte og tegnet. Brukte "veskeplast" over diplayet og laget fester med borrelås rundt toppen av kuvøsen.
Ble selv ganske fornøyd med resultatet - det gjenstår nå å se om det fungerer som ønskelig.



9 kommentarer:

Inger sa...

For en smart ide. Virkelig flott ble det.

Anne-Grethe sa...

Flott teppe, Mona. Er sikker på det blir nyttig under transportene.

Orlaug sa...

So flott teppe!
Og eit verkeleg meiningsfullt oppdrag, vil eg tru....so dei små har det best mogleg. Godt jobba!
Ha ei fin helg!

Karilla sin hobbyblogg sa...

Hei!
Teppet ble kjempefint,Og veldig lurt påkommet!
Kjekt med sånne oppdrag.
Ha en fin helg!

Anonym sa...

Hei.Så flott teppe,og skikkelig nyttig:))Ha en fin uke

Anonym sa...

Dette var en flott ide, pent var det også. Tipper du brenner både for jobben din og for hobbyen din. Slike mennesker trenger vi å ha rundt oss. Håper virkelig at alle de du har rundt deg vet å sette pris på deg. Ellers synes jeg du har en koselig side som jeg faktisk besøker ganske ofte.
Hilsen Bodilla

Anonym sa...

Så flott og kunne lage noen som virkelig er til nytte!
Fint og søtt er det jo også.

Mor Kari sa...

Nydelig teppe! Du fortsetter å imponere meg med dine arbeider. Har reklamert litt for deg på bloggen min.Linker deg.

Anita sa...

Her var det også masse inspirasjon! Ser du har den nydelige roseløperen du også! Må sette meg ved symaskinen bittelitt nå jeg! Kos deg!