lørdag 13. desember 2008

"Enkel adventsløper + julehilsen"


Jeg holder fortsatt på med bestillinger etter julemessa. Nå er endelig adventsløperen til Mette klar og er også allerede levert. Håper den passer fint inn i stua.

Løperen er enkel, quiltet med buede linjer og applikert med knapphullsting.

I postkassen i dag fant jeg en hyggelig overraskelse.
En liten pakke fra NQF. Denne har jeg fått som takk for at jeg er kontaktperson i "Tepper som varmer". Tusen takk til NQF. Pakken skal få ligge til julaften.


4 kommentarer:

Anne-Grethe sa...

Flott adventsløper. Så spennende med pakke fra NQF. Det fortjener du for jobben du gjør med teppene.

Elin sa...

Nydelig løper, ha ei flott helg :D

Sølvis blog sa...

Flott løper! og ja jeg fikk også en slik pakke, sparer min til julaften jeg også.

Monicas sa...

Du verden.....åsså hjerter....måtte kunne sy..:) fin blogg du har